V Tolminu se je odvila prva dirka slovenskega državnega prvenstva v gorskohitrostnih dirkah za sezono 2022.

To je bila prva preizkušnja, ko so dirkači razdeljeni v tekmovalne skupine glede na tako imenovani “performance factor”. Gre za posebno točkovno ovrednotenje vsakega dirkalnika, ki se mu zmogljivost in posledično uvrstitev v ustrezna skupino pripiše glede na seštevek številnih tehničnih značilnosti.

Fiat 126 proto Filipa Torniča Milharčiča je bil edini dirkalnik skupine 1 na startu

Pravilnik slovenskega državnega prvenstva veleva, da se posamezna skupina v primeru manj kot petih prijavljenih dirkačev združi z višjerangirano. Tako so dirkači tokrat pravzaprav tekmovali le v generalni razvrstitvi, skupini 3 ter skupinah 5a in 5b.

Bubničeva Lancia je ovrednotena kot dirkalnik skupine 2

Dirka je v generalni razvrstitvi pripadla aktualnemu državnemu prvaku in najuspešnejšemu dirkaču v slovenskem DP – Milanu Bubniču (Lancia Delta Integrale). A Bubnič tokrat ni imel lahkega dela – že na sobotnem treningu mu je namreč ponagajala zlomljena polos.

Patriku Ruzzierju je v drugi nedeljski vožnji odpovedal dirkalnik

Na prvi nedeljski vožnji, ki je bila po pritožbi dirkačev v večjem delu ponovljena, je bil najhitrejši Janko Čebron (Mitsubishi Lancer EVO IX), a le dobro desetinko pred Bubničem. Slednji je v drugi tekmovalni vožnji nekaj dodal in naposled uspel zmagati z dobrimi štirimi desetinkami sekunde prednosti. Za Bubniča in Čebrona se je na tretje mesto uvrstil lanski zmagovalec Matic Kogej (Mitsibishi Lancer EVO IX).

Janko Čebron je prepričljivo slavil v skupini 3 in celo ogrozil Bubniča za skupno zmago

Čebron in Kogej sta bila s štirikolesno gnanima dirkalnikoma premočna tudi v skupini 3, ki je bila tokrat združena tudi z dirkači skupine 4. Na tretje mesto se je z dirkalnikom nižje skupine uvrstil serijski prvak nekdanje divizije 2 Matevž Čuden (Renault Clio RS).

Dirkalniki nekdanje divizije 1 so zdaj združeni v skupino 5b

Dirkači nekdanje divizije 1 so odslej združeni v tekmovalno skupino 5b. Tokrat je zmago vknjižil Nejc Trček (MG ZR 105), ki je bil v dveh vožnjah za dobre štiri sekunde hitrejši od svojega očeta Klemena v enakem dirkalniku, ki brani lanski naslov v diviziji 1. Tretje mesto je z dobrimi enajstimi sekundami zaostanka osvojil Jan Pivk (MG ZR 105).

Miha Fabijan je zmagovito začel obrambo naslova

Najbolj številčna pa je bila ponovno konkurenca Twingo pokala. Tako kot lani je v Tolminu zmago vknjižil Miha Fabijan (naposled tudi lanski prvak GHD Twingo pokala). Tokrat je imel glavnega konkurenta v Davidu Stušku, ki ga je v dveh vožnjah uspel ugnati za 2,4 sekunde. Na tretje mesto se je v drugi vožnji, ko je prehitel Janija Vuka, prebil Gašper Kos. Slednji je zaostal 8,4 sekunde.

Matjaž Korošec je v zadnjh letih najuspešnejši dirkač državnega prvenstva med starodobnimi dirkalniki

V diviziji 3, ki odslej združuje starodobne dirkalnike, je tokrat slavil Matjaž Korošec (BMW 325i) pred Domnom Popkom (Fiat X1/9) in Boštjanom Urbančičem (Fiat 128 Coupe SL).

Naslednja dirka slovenskega državnega prvenstva sledi 4. in 5. junija v hrvaškem Skradinu.

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here