V ekipi Avtoportret.si smo veliki športni navdušenci, pa ne le avtošportni. Z užitkom spremljamo nogomet, košarko, hokej, odbojko, alpsko in nordijsko smučanje, pa še dolgo bi lahko naštevali.
Z veseljem si ogledamo tekme, ki potekajo bodisi v stoženski športni dvorani, na stadionu Ljudski vrt, ali pa v zdaj s skakalno infrastrukturo vrhunsko opremljeni dolini pod Poncami. A najbolj od vsega ljubimo avtomobilski šport, ki z izjemo rallyja in gorskih dirk poteka na dirkališčih. No, tu se v Sloveniji zatakne.
Kot beli dan je jasno, da Slovenija potrebuje primeren dirkaški objekt za avtomobiliste in motocikliste. Ti si ga zaradi mednarodnih uspehov KONČNO tudi zaslužijo, še bolj pa bi bila pridobitev pomembna zaradi kaljenja mladih talentov, ki so pri nas tako nepravično prikrajšani za pogoje za trening.
Če avto in moto navdušenci želimo, da se zadeva premakne na bolje, kot prvi korak predlagamo sledeče:
Oddajte svoj glas ZA v spletni peticiji, ki predlaga Vladi Republike Slovenije, da podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni nogometni center Brdo.
Glasujete na TEJ POVEZAVI
Gre za pobudo za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo večnamenskega objekta Gaj – Cerklje ob Krki, ki je podprta z vso potrebno dokumentacijo.
Objekt, na katerem so se v preteklih dveh letih že izvajale nekatere športne in druge družbeno koristne aktivnosti, bo tako znova zaživel ne le kot domovanje slovenskih avtomoto športnikov, temveč tudi kot velika dodana vrednost za lokalno okolje.
Predlagamo tudi delitev prispevka na družbenih omrežjih, da peticijo podpiše kar največ ljudi. Trenutno je predlog zbral skoraj 800 glasov ZA.
Pozdravljeni
Ce si kdo zeli dirkalisca v Slo smo to mi iz Tushek Supercars,tam smo zaceli z testiranji svojega prvega avtomobila.Se pa cudim kako si tega ne zelijo vsi,za dobro mladih ljudi,voznikov in varnosti v prometu nasploh,mladi naj iscejo meje na dirkaliscu in ne na cesti…
SEM ZA
. . . hec je, da vsaka avtomobilska organizacija – ali kako bi to imenoval, vleče na svojo stran. Vsi pametni in z argumenti, vendar brez VIP in popolnoma nesposobni lobiranja. Tako to seveda ne gre. In pa brez visokega finančnega vložka ne bo nič! Torej kaj nam ostane: jamranje, kot do sedaj, saj imamo popolnoma nesposobne “amd zanesnjake in funkcionarje”, ki pa ne vidijo dlje od svojega nosu. Sicer pa nekaj smernic, ki so edine smiselne:
1. za dirkališče je potrebno najprej kupiti zemljišče
2. seznaniti lokalno skupnost z načrti, smernicami in + ter – vplivi na okolje, kot skupnost samo
3. sofinancirati infrastrukturne načrte vpletenih lokalnih skupnosti
4. pripraviti temeljit prostorski plan, ki zajema vse! 8torej brez polovičarstva, kot je to bilo sedaj)
5. privabiti ostale vlagatelje v projekt in doreči stalen vir financiranja
6. omogočiti tesno sodelovanje z lokalnimi organi in občestvom
7. doreči lastništvo prav vsakega detajla, ki je na zemljišču
in to bi v kratkem bilo to.
A je kdo sposoben to speljati, pa je drugo vprašanje. Namreč, če se bo v tak projekt mešala država in z njo politika, pozabimo na vse skupaj in onanirajmo ob pogledih na sosednje države, ki dirkališča imajo.
lp