Kljub relativno kratki dolžini letošnjega Rallyja Železniki – 88 kilometrov hitrostnih preizkušenj – HP Dražgoše in Davča (ki bosta odpeljani po trikrat) obljubljata veliko razgibane trase in atraktivnega dirkanja. Ker bo servisna cona, start in cilj ter regrupiranje na Bohinjskem prevalu pod Soriško planino pa bo imel rally skupno dolžino več kot 250 kilometrov.
Rok Turk bo po zmagi na preteklem reliju Velenje skušal narediti dodaten korak proti ubranitvi naslova prvaka, Jan Medved pa bo po velenjskih stopničkah (tretjem mestu) v razredu R2 skušal narediti še korak naprej.
“Pred Železniki sem opravil še kratek test, a v bistvu nisem veliko spreminjal nastavitev avtomobila. Peugeot ekipe RB motorsport deluje odlično, s sovoznikom Izidorjem sva uigrana ekipa, tako da bo potrebna le še brezkompromisna vožnja. Glede na konkurenco bo potrebno dirkati na vso moč, saj je sezona kratka in nimamo kaj čakati,” je danes po popisu hitrostnih preizkušenj – v pričakovanju jutrišnjega starta – povedal Jan Medved.
In ima seveda prav, saj se prav lahko zgodi, da po odpovedi dveh primorskih rallyjev, zaradi covida odpadeta še oba hrvaška relija, ki bi sicer štela za slovensko državno prvenstvo. V tem primeru do konca sezone ostane le še dirka v Idriji, zaradi česar je jutrišnji reli v okolici Železnikov še posebno pomemben.