Letošnji novogoriški rally je postregel s spektakularnimi dirkaškimi predstavami, preobrati in tudi že končnimi odločitvami.
Zmagovalec je prepričljivo postal Rus Nikolay Gryazin, ki sicer nastopa pod latvijsko licenco. S sovoznikom Yaroslavom Fedorovom sta bila za tekmece prehitra na desetih od trinajstih hitrostnih preizkušenj in na koncu slavila s prednostjo minute in devetih sekund.
Drugo mesto sta zasedla Boštjan Avbelj in Damijan Andrejka, ki sta po Velenju ponovno slavila v slovenskem državnem prvenstvu. Po polovici rallyja sta bila še na tretjem mestu, a nato še dodatno dvignila tempo in naposled ugnala Roka Turka in Blanko Kacin.
Turk in Kacinova sta v Novo Gorico prišla kot močno vodilna v slovenskem državnem prvenstvu, prednost po zaključenem rallyju pa je dovolj velika, da je idrijska posadka že drugo sezono zapored ubranila naslov.
Tokrat sta se v slovensko državno prvenstvo prijavila tudi Hermann Gassner Jr. in Ursula Mayrhofer, ki sta iz Nove Gorice odnesla lepo bero točk za tretje mesto.
Izredno napeto je bilo tudi po divizijah. Še najmanj ta trditev velja za divizijo 1, kjer je z več kot dvominutno prednostjo zmagal Rok Jerkič s sovoznikom Markom Stoparjem. Drugo mesto sta zasedla Jure Jereb in Boštjan Vidmar, tretje pa Mitja in Lara Bratina.
Dirko divizije 2 je dobil povratnik Aleks Humar, ki je ob sovozniku Jaki Cevcu tokrat premierno nastopil s Fordom Fiesto R2T. Humar in Cevc sta zelo dobro parirala tudi zvezdniški švedski junior WRC zasedbi Radström-Johansson, ki je bila naposled za dobre štiri sekunde najuspešnejša med dvokolesno gnanimi dirkalniki. Za Humarjem in Cevcem sta dirko divizije 2 končala Tim Novak in Uroš Ocvirk, ki sta dva rallyja pred koncem sezone že ubranila naslov državnih prvakov v tej izredno zanimivi in izenačeni konkurenci.
Divizija 3 je minila v znamenju napetih bojev posadk v Cliih. Po seriji preobratov je rally na prvem mestu zaključila posadka Miklavčič-Černigoj pred posadkama Aubreht-Aubreht in Humar-Jereb. V točkovanju ostaja vodilni Domen Agnič, ki tokrat ni nastopil.
Do konca sezone slovenskega državnega prvenstva sledita še dva rallyja. Prvi v začetku oktobra v Poreču, drugi pa konec istega meseca v Idriji.
Državni prvaki:
1992: Lulik-Mihelcic (Ford Sierra Cosworth)
1993: Peljhan-M. Kacin (VW Golf G60)
1994: Voznik: Peljhan (VW Golf G60), sovoznik: Gregoric (Renault Clio 16V)
1995: Peljhan-M. Kacin (VW Golf G60)
1996: Trcek-Cesenj (Ford Escort RS Cosworth)
1997: Jemc-Korošak (Ford Escort RS Cosworth)
1998: Jemc-Korošak (Ford Escort RS Cosworth)
1999: Popovic-Vene (Subaru Impreza WRX)
2000: Jereb-Kurent (Seat Ibiza GTI Kit Car)
2001: Jereb-Kurent (Seat Ibiza GTI Kit Car)
2002: Jemc-Korošak (Ford Escort WRC)
2003: Klemencic-Korpar (Mitsubishi Lancer EVO V)
2004: Peljhan-I. Kacin (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
2005: Jereb-M. Kacin (Subaru Impreza N11)
2006: Logar-Kalan (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
2007: Kaucic-Zorenc (Subaru Impreza N11)
2008: Kaucic-Zorenc (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2009: Peljhan-I. Kacin (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2010: Humar-Lah (Subaru Impreza N14)
2011: Voznik: Longhi (Škoda Fabia S2000), sovoznik: Ložnar Kranjc (Peugeot 207 S2000)
2012: Humar-Rus (Škoda Fabia S2000)
2013: Humar-Rus (Renault Clio R3)
2014: Humar-Rus (Renault Clio R3)
2015: Peljhan-T. Lazar (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2016: Voznik: Humar (Renault Clio R3T), sovoznica: M. Nartnik (Peugeot 208 R2)
2017: Turk-B. Kacin (Peugeot 208 R5)
2018: Turk-B. Kacin (Peugeot 208 R5)
2019: Turk-B. Kacin (Hyundai i20 R5)