Rok Turk in Blanka Kacin sta spisala zgodovino. V sezoni 2020 sta namreč osvojila četrti zaporedni naslov slovenskih državnih prvakov, kar doslej ni uspelo še nikomur.
Žal naslova državnega prvaka nista mogla potrditi na domačih tleh v Idriji – tamkajšnji rally, ki tradicionalno zaključi sezono, so morali organizatorji letos zaradi koronavirusne situacije odpovedati.
A dosežka se Turk in Kacinova kljub temu zelo veselita. V letošnji sezoni sta konkurenci v slovenskem državnem prvenstvu prepustila le eno samo hitrostno preizkušnjo. Šlo je za eno izmed HP na rallyju Velenje, kjer so dirkalniku ponagajale tehnične težave. Rally Železniki in Rally Poreč sta bila medtem stoodstotna.
“Seveda bi si letos želel več dirkaških kilometrov, a po svoje je v kratki, sprinterski sezoni posadkam še težje. Vsaka vozniška napaka je usodna, vsaka okvara ti onemogoči uspeh na koncu sezone. Popravnih izpitov ni. Zato sem še toliko bolj zadovoljen, da nam je šlo letos vse po načrtih. Četrti zaporedni naslov je poplačilo za trdo delo ekipe in zaupanje naših podpornikov,” je po osvojitvi četrtega naslova zaključil Rok Turk.
Prav poseben dosežek je uspel Blanki Kacin, ki je s četrtim naslovom že postala najuspešnejša sovoznica v zgodovini slovenskega državnega prvenstva. Nepogrešljiv del ekipe bo seveda ostala tudi v prihodnje.
Premor pred sezono 2021 za Roka Turka ne bo pomenil počitka, saj se že zdaj začenjajo priprave in sestavljanje programa. Vsi člani ekipe upajo na bolj ugodne okoliščine kot v letošnji sezoni. No, slednje so letos poskrbele tudi za še množičnejši razmah virtualnih športov.
Tako bo že prihodnji konec tedna na sporedu prvi (virtualni) Hyundai Rally, o katerem več informacij sledi v prihodnjih dneh.
Vsi slovenski državni prvaki v generalni razvrstitvi:
1992: Lulik-Mihelčič (Ford Sierra Cosworth)
1993: Peljhan-M. Kacin (VW Golf G60)
1994: Voznik: Peljhan (VW Golf G60), sovoznik: Gregorič (Renault Clio 16V)
1995: Peljhan-M. Kacin (VW Golf G60)
1996: Trček-Česenj (Ford Escort RS Cosworth)
1997: Jemc-Korošak (Ford Escort RS Cosworth)
1998: Jemc-Korošak (Ford Escort RS Cosworth)
1999: Popovič-Vene (Subaru Impreza WRX)
2000: Jereb-Kurent (Seat Ibiza GTI Kit Car)
2001: Jereb-Kurent (Seat Ibiza GTI Kit Car)
2002: Jemc-Korošak (Ford Escort WRC)
2003: Klemenčič-Korpar (Mitsubishi Lancer EVO V)
2004: Peljhan-I. Kacin (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
2005: Jereb-M. Kacin (Subaru Impreza N11)
2006: Logar-Kalan (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
2007: Kaučič-Zorenč (Subaru Impreza N11)
2008: Kaučič-Zorenč (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2009: Peljhan-I. Kacin (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2010: Humar-Lah (Subaru Impreza N14)
2011: Voznik: Longhi (Škoda Fabia S2000), sovoznik: Ložnar Kranjc (Peugeot 207 S2000)
2012: Humar-Rus (Škoda Fabia S2000)
2013: Humar-Rus (Renault Clio R3)
2014: Humar-Rus (Renault Clio R3)
2015: Peljhan-T. Lazar (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2016: Voznik: Humar (Renault Clio R3T), sovoznica: M. Nartnik (Peugeot 208 R2)
2017: Turk-B. Kacin (Peugeot 208 R5)
2018: Turk-B. Kacin (Peugeot 208 R5)
2019: Turk-B. Kacin (Hyundai i20 R5)
2020: Turk-B. Kacin (Hyundai i20 R5)