Z zadnjim intervjujem vam predstavljamo še zmagovalca virtualnega pokala AŠ 2005.

Od petih finalnih dirk je slavil kar na štirih – le na prvi dirki v Suzuki je osvojil “zgolj” drugo mesto. 22-letnik iz Ljubljane je dirkal z volanom Thrustmaster T300 RS GT, v igri pa Klemna Juga najdemo pod psevdonimom ClevinByJuAl.

Kako bi komentiral svojo udeležbo na prvem digitalnem AŠ2005 pokalu v igri Gran Turismo Sport?

Klemen: To je prvo tovrstno tekmovanje, ki sem se ga udeležil, vseeno pa sem vedel, da se bom potegoval za najvišja mesta. To je tudi prvo takšno tekmovanje v Sloveniji, ki je ponujalo tako bogate nagrade. Glede tega sta se mi tekmovanje in pristop organizacije zdela odlična.

Kateri dirkalnik ti je bil v največji izziv voziti, kvalifikacijski Aston Martin, polfinalni Alfa Romeo 4C ali finalni Ferrari 458?

Klemen: Zagotovo Ferrari 458.

Če bi za finale sam izbiral dirkalnik skupine GR.3, katerega bi izbral in zakaj?

Klemen: Hyundai Genesis ali pa morda Lexus RC F, ker ju je užitek voziti, saj sta to najbolj stabilna avta v tej skupini in sem ju zato doslej največ uporabljal.

Ali ti je pri srcu kateri drug dirkalnik katerikoli skupine?

Klemen: Posebej so mi pri srcu rally dirkalniki skupine B. Iz neznanega razloga sem v njih veliko bolj konkurenčen napram ostalim igralcem, kakor v drugih avtomobilih.

S katerim sotekmovalcem si imel največ bojev, največ dela, največ prehitevanj?

Klemen: Z Miho Ažmanom (GUSTL82), ki je bil vedno le kakšno desetinko počasnejši v kvalifikacijah. Na prvi dirki sva imela super borbo, na drugi pa se je ves čas vozil manj kot sekundo za menoj.

Katera dirka, dogodek s pokala, ti je ostal najbolj v spominu?

Klemen: Prva dirka v Suzuki, ko se še nisem čisto navadil na avto. Po napaki v kvalifikacijah, ko sem zletel s steze, sem potem še na začetku dirke izgubil dve mesti in prvi krog končal na petem. Kljub temu sem se na koncu prebil do drugega mesta in končal le dobro sekundo za zmagovalcem.

Koliko ti pomeni nagrada, ki si si jo prislužil?

Klemen: Nagrada mi pomeni ogromno, saj sem si že od prvega World Toura, ki so ga organizirali razvijalci igre na Nurburgringu leta 2018, in kjer nas je odlično zastopal Uroš Rašič, želel kvalificirati na kakšen podoben dogodek. Žal so potem zaostrili vstopne pogoje, kar je pomenilo, da Slovenije ni bilo na seznamu držav, katerih tekmovalci so upravičeni do mest na World Tourih. K sreči pa so organizatorji FIA GTSS tekmovanja omogočili, da se lahko borimo vsaj za mesto na FIA Motorsport Games, za kar bi se jim rad še enkat iskreno zahvalil.

Kaj bi predlagal organizatorju za prihodnjo sezono in kaj potencialnim voznikom, ki se niso odločili voziti pa bi se lahko?

Klemen: Organizacija in tekmovanje sta se mi zdela super. Morda bi le za nekaj minut skrajšal dolžino dirk.

Video posnetki finalnih dirk:

Iztok Franko
Iztok je vstopil v svet avtomobilističnega novinarstva leta 2005. V svoji karieri je sodeloval z nekaterimi največjimi slovenskimi avtomobilističnimi mediji ter vodil odnose z javnostmi mnogih mednarodnih avtomobilističnih prireditev. Leta 2016 je bil član žirije prestižnega izbora avta leta v Omanu. Trenutno deluje kot konzultant na področju vodenja in izvrševanja marketinga v MSP.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here