Luka Ploj, v virtualnem dirkaškem svetu “LUKKAM3” si je v pred tedni zaključenem AŠ2005 prvenstvu privozil uvrstitev med najboljše tri. Za zmagovalcem Klemnom Jugom je zaostal 27 točk. Nase je opozoril že na prvi finalni dirki, ko je je zmagal. 26-letnik je za kvalifikacije uporabljal volan Logitech G29, nakar se je za polfinalne in finalne dirke odločil za Thrustmaster T300 Ferrari. Luka sicer rad sede tudi v prave dirkalnike in gokarte, zato mu bo zaslužena nagrada prišla še kako prav.

Kako bi komentiral svojo udeležbo na prvem digitalnem AŠ2005 pokalu v igri Gran Turismo Sport?

Luka: Glede na to, da sem začel voziti po dolgem premoru Gran Turismo na kvalifikacijah AŠ2005 pokala, res nisem pričakoval drugega mesta. Sama organizacija je bila super, na nivoju.

Kateri dirkalnik ti je bil v največji izziv voziti, kvalifikacijski Aston Martin, polfinalni Alfa Romeo 4C ali finalni Ferrari 458?

Luka: Seveda finalni Ferrari 458 razreda Gr.3. Dirkalnik, ki ne dopušča napak in je izredno nevodljiv, ko se pnevmatike obrabijo. Tega dirkalnika noben od tekmovalcev ne vozi redno in mislim, da nas je organizator presenetil z izbiro vozila, saj smo imeli samo slab teden časa za priprave na prvo finalno vožnjo.

Če bi za finale sam izbiral dirkalnik skupine GR.3, katerega bi izbral in zakaj?

Luka: Izbral bi dirkalnik Porsche 911 RSR 991. Izredno vodljiv dirkalnik in tudi z njim imam največ prevoženih kilometrov v Gran Turismo Sport. Sicer se pojavi rahlo podkrmarjenje pri obrabljenih pnevmatikah, ampak kot celota mi je najljubše vozilo v igri.

Ali ti je pri srcu kateri drug dirkalnik katerikoli skupine?

Luka: BMW M6 GT3. Hiter in zabaven dirkalnik, vsekakor moja druga izbira pri Gr.3 kategoriji.

S katerim sotekmovalcem si imel največ bojev, največ dela, največ prehitevanj?

Luka: Največ bojev sem imel zagotovo z “Gustlom” (Miha Ažman). Največ dela z njim sem imel na “zelenem peklu”, saj sva bila skoraj vso dirko na sekundi razdalje, na koncu pa mu je uspel boljši postanek v boksih in tako je končal pred menoj. Mislim, da sva v finalnih vožnjah uprizorila pravi “fair racing”.

Katera dirka, dogodek s pokala, ti je ostal najbolj v spominu?

Luka: Seveda prva finalna dirka na Japonski Suzuki, na kateri sem imel “pole position”, dirko štartal in končal na prvem mestu. Kar se tiče pritiska in konstantne vožnje, pa je bil to zagotovo Nurburgring 24h.

Koliko ti pomeni nagrada, ki si si jo prislužil?

Luka: Vsaka nagrada vožnje s pravim dirkalnikom je dobra, pa če tudi gre za s “konji podhranjen” Twingo Cup. Se veselim vožnje. [test dirkalnega Renault Twinga bo zagotovila ekipa Pesakrompir Racing Program]

Kaj bi predlagal organizatorju za prihodnjo sezono in kaj potencialnim voznikom, ki se niso odločili voziti pa bi se lahko?

Luka: Predlagal bi večjo število voznikov v finalu in stoječi štart dirke, saj bi bilo malo več bojev in prav tako za gledalce bi bilo bolj zanimivo. Potencialnim voznikom bi samo predlagal, da naj vozijo “fer”, saj bomo s tem izboljšali kvaliteto dirk na samem tekmovanju.

Video posnetki finalnih dirk:

Iztok Franko
Iztok je vstopil v svet avtomobilističnega novinarstva leta 2005. V svoji karieri je sodeloval z nekaterimi največjimi slovenskimi avtomobilističnimi mediji ter vodil odnose z javnostmi mnogih mednarodnih avtomobilističnih prireditev. Leta 2016 je bil član žirije prestižnega izbora avta leta v Omanu. Trenutno deluje kot konzultant na področju vodenja in izvrševanja marketinga v MSP.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here