Pričele se bodo finalne dirke za digitalno pokalno prvenstvo AŠ 2005 v krožno hitrostnih dirkah na igralni platformi Gran Turismo Sport.

Naj spomnimo, da so morali najprej vsi prijavljeni čez poletje na Red Bull Ringu postaviti svoj najboljši čas z dirkalnikom Aston Martin V12 Vantage GT3. Po končanih kvalifikacijah se je v polfinalne boje uvrstilo zgolj najhitrejših 28 tekmovalcev. V septembru in oktobru so sledile tri polfinalne dirke z Alfami 4C Gr.3, ki so poskrbele za napete boje na znamenitih dirkališčih, ameriški Laguni Seci, avstrijskem Red Bull Ringu in za zaključek še na hitrem italijanskem dirkališču Monza. Skupaj smo videli šest dirk, saj so so bili tekmovalci razdeljeni v dve skupini.

Sedaj čaka najboljših šest igralcev vsake skupine napet november, ko bodo ob sredah (20.00) nastopali najprej na kratkih kvalifikacijah ter nato na 45-minutni vztrajnostni dirki.

  • 1. dirka – 04. 11. 2020, ob 20:00: Suzuka Circuit
  • 2. dirka – 11. 11. 2020, ob 20:00: Brands Hatch GP Circuit
  • 3. dirka – 18. 11. 2020, ob 20:00: Circuit de Spa-Francorchamps
  • 4. dirka – 25. 11. 2020, ob 20:00: Nürburgring 24h (Nordschleife / zaradi daljše proge bodo kvalifikacije dolge 20 min)

Za večjo izenačenost bodo tudi tokrat nastopili vsi z enakimi dirkalniki, in sicer z bolidom Ferrari 458 Italia GT3’13. Za večjo izenačenost bo poskrbel izklop tuninga, medtem ko bodo štarti ostali leteči. V uporabi ostajajo iste zmesi gum Soft, Medium in Hard z enako 7x obrabo, kot tudi 2x koeficientom porabe goriva. Novost bosta vidnost poškodb dirkalnikov in težka nastavitev le teh. To pomeni, da bodo dirkači hitro občutili grobo vožnjo in trke med seboj oziroma z zaščitnimi ogradami.

Vse dirke bodo v živo prenašane na YouTube kanalu tehničnega partnerja PlayGame.Si. Dirke z Alfami 4C so dokazale, da so fantje izjemno izenačeni in v finalu se lahko nadejamo resnično še več bojev na nož. Zagotovo je 458 Italio še nekoliko težje obvladati, kar otežuje še izbira klasičnih, zahtevnih stez.

Iztok je vstopil v svet avtomobilističnega novinarstva leta 2005. V svoji karieri je sodeloval z nekaterimi največjimi slovenskimi avtomobilističnimi mediji ter vodil odnose z javnostmi mnogih mednarodnih avtomobilističnih prireditev. Leta 2016 je bil član žirije prestižnega izbora avta leta v Omanu. Trenutno deluje kot konzultant na področju vodenja in izvrševanja marketinga v MSP.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here