Edine točke, ki jih je vodilni v prvenstvu Latifi dosegel so bile točke za najhitrejši krog.
Kvalifikacije so v Monaku še kako pomembne
Kvalifikacije za dirko v Monaku so kot ponavadi bile razdeljene na dve skupini: A in B. Izkazalo se je, da je bilo veliko bolje biti izžreban v skupini B.
Nyck De Vries (ART GP) je bil s časom 1:20,676 od Luca Ghiotta hitrejši za 0,248 sekunde, najhitrejši v skupini A Callum Ilott (Charouz) pa je postavil čas 1:21,462.
Pravila skupinskih kvalifikacij pa so pomenila, da se je Ilott kljub počasnejšemu času pridružil Nizozemcu na prvi štartni vrsti.
Sit back, relax, and let @nyckdevries take you on a high-speed tour of one of the world’s most famous circuits 👀🍿#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/E4JR44nIlm
— Formula 2 (@FIA_F2) May 23, 2019
Glavna dirka
Ilott na žalost ni imel veliko sreče na štartu.
ABORTED START
— Formula 2 (@FIA_F2) May 24, 2019
Callum Ilott doesn’t leave the grid 😩
We have a second formation lap…#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/dg0jsbOvEz
V 17. krogu je vodilni v prvenstvu Latifi poskusil prehiteti Schumacherja v najpočasnejšem delu proge – “Fairmont Hairpin”. Ni se mu izšlo in moral je v bokse po novo sprednje krilce.
LAP 17/41
— Formula 2 (@FIA_F2) May 24, 2019
Latifi tangles with Schumacher at the hairpin! 😱
The hairpin is an tough place to pass – and Latifi finds no room on the the inside after hopping over the kerb 😬 He pits for a new front wing, dropping to P15#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/IU9nGLhFoU
Samo 3 kroge pa je prav Mick Schumacher povzročil dolgo rdečo zastavo, ko je v ovinku Rascasse poskušal priti mimo Calderonove po notranji strani.
Hm, le kdo je imel v istem ovinku incident dobrih 10 let nazaj?
Road Block ahead – use alternative route where possible 😬🚧#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/AJbCRHkXvh
— Formula 2 (@FIA_F2) May 24, 2019
Po restartu si je De Vries nabral toliko prednosti, da je bil po postanku še vedno vodilni.
Dirka pa se je končala z varnostnim avtom: dva različna incidenta sta se zgodila s štirimi krogi do konca.
⚠️ SAFETY CAR (LAP 38/41) ⚠️
— Formula 2 (@FIA_F2) May 24, 2019
Two crashes at different parts of the track bring the Safety Car out!
Raghunathan tags Aitken at the hairpin and the Campos racer is in the wall#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/lxpL6rd4aT
Sprint dirka
Antoine Hubert je po petkovem osmem mestu imel čast štartati krajšo dirko s prvega mesta.
Tega je tudi zadržal, kar v Monaku ni težko narediti.
LIGHTS OUT!
— Formula 2 (@FIA_F2) May 25, 2019
Hubert holds on the lead, as Markelov drops behind Zhou
Raghunathan scampers across the inside of Turn 1#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/ZQg8XSqMgj
A Monako ne bi bil Monako brez varnostnih avtomobilov, najprej v 4. krogu zaradi nesreče med Tatiano Calderon in Luco Ghiottom…
Two rarely go into one at Mirabeau 😟#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/qZTiGLS0ay
— Formula 2 (@FIA_F2) May 25, 2019
…nato pa še v 8. krogu, kjer Ghiotto ni imel take sreče kot prej.
⚠️ SAFETY CAR (LAP 8/30) ⚠️
— Formula 2 (@FIA_F2) May 25, 2019
Ghiotto makes a move on Raghunathan at the Hairpin…
But it doesn’t go to plan, and both are eliminated 😬#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/7aUWnfaqw3
Spredaj je bilo kar tesno, a Hubert je dobro branil vodstvo.
Sean Gelael, dirkač PREME je bil kriv za dvojni odstop ekipe Trident, za incident z Alesijem mu je vodstvo dirke dodelilo kazen vožnje skozi bokse.
LAP 19/30
— Formula 2 (@FIA_F2) May 25, 2019
Gelael hits the back of Alesi at the Nouvelle Chicane, making it a double-DNF for Trident in Monaco 😩#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/dSgSmYwv5o
Šele na koncu dirke se je zdelo, da je Louis Deletraz edini, ki bi lahko ustavil vodilnega Francoza, a mu je na koncu zmanjkalo samo 5,9 stotink sekunde v tem epskem fotofinišu.
Antoine Hubert je tako prišel do svoje 1. zmage v prvenstvu.
Define: Photo finish 📸@AnthoineH ⚔️ @LouisDeletraz#MonacoGP 🇲🇨 #F2 pic.twitter.com/85g6GHOkKH
— Formula 2 (@FIA_F2) May 25, 2019