Foto: @IndycarOnNBC

Indy 500, najbolj pričakovana dirka v sezoni Indycarja je bila letos prestavljena z maja na avgust in izpeljana brez navijačev. A to še zdaleč ni spremenilo akcije, ki smo jo lahko videli.

Na kvalifikacijah en vikend prej je najhitrejše povprečje štirih krogov okoli tega štirikilometrskega dirkališča postavil Marco Andretti, vnuk zmagovalca leta 1969, Maria Andrettija. Na prvi vrsti sta se Marcu pridružila Scott Dixon in Takuma Sato.

Na štartu je trenutno vodilni v prvenstvu Dixon že pred prvim ovinkom prišel v vodstvo, ki ga za dolgo ni izpustil. Kmalu po štartu je v 6. krogu sledil prvi varnostni avto zaradi okvare zavor pri Jamesu Davisonu. A to je bila samo ena izmed mnogih rumenih zastav, v 25. krogu že naslednja zaradi nesreče Marcusa Ericssona.

Tako so se že v tem prvem delu dirke oblikovale različne strategije glede goriva in gum, glavna pa je bila tista, kjer so dirkači ob drugem varnostnem avtu prišli v bokse.

Dirka se je nekako umirila vse do naslednje prekinitve – novinec Dalton Kellett je zletel v zunanji zid. Takrat so skoraj vse ekipe reagirale z novim postankom v boksih. Na reštartu pa je spet prišlo do nove nesreče.

K sreči je Oliver Askew priletel v SAFER ograjo, ki vsaj malo ublaži trke. Sledil je nov restart, 100 krogov (od 200) do konca. Alexander Rossi je končno le odvzel vodstvo Scotta Dixona, ki pa ga je zadržal le do nove rumene zastave. Tukaj se je dirka za Rossija namreč popolnoma spremenila: ob postanku je Alex dobil kazen za nevarno izpustitev iz boksov, kar je pomenilo, da je moral čisto na konec vrste.

Alex Rossi je tako začel svoj pohod skozi kolono dirkačev, a v 145. krogu povzročil rumeno zastavo in njegove dirke je bilo konec. Izgledalo je, da bo težko kdo prehitel Dixona, a že kmalu po reštartu je Takuma Sato le prehitel vodilnega.

To se je izkazalo za zelo pomembno potezo, saj Dixon ni in ni mogel priti nazaj mimo Sata. Ključni trenutek pa je nastopil s petimi krogi do konca, ko je še zadnjič na progo šel varnostni avto. Spencer Pigot je doživel kar hudo nesrečo, ko ga je v zadnjem ovinku odneslo ravno v gume, ki varujejo zid pri vhodu v bokse. K sreči je bilo s Pigotom vse v redu.

Dirka se je tako zaključila za varnostnim avtom in z drugo zmago Japonca Takuma Sata, ki je po letu 2017 znova nase zlil mleko v “Victory Lanu” in poljubil opeke na štartnociljni ravnini. Scott Dixon je končal na drugem, Graham Rahal pa na tretjem mestu. Malo smo tudi pozabili na Fernanda Alonsa, ki je po težavnih kvalifikacijah in manjših problemih s sklopko zaključil na 21. mestu.

Vrhunci celotne dirke:

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj