Suzuki SX-4 S-Cross je namenjen tistim, ki si želijo praktičnega, prostornega in uporabnega avtomobila. To ni nizkocenovnik – sploh v takšni, z opremo založeni izvedbi – a vseeno je cenejši od večine svojih konkurentov.
Le napis na zadku razkriva, da je naš testni avto opremljen z blago hibridno tehnologijo. To poenostavljeno pomeni, da nam pri vožnji pomagata še majhna baterija in elektromotor.
Elektromotor poskrbi za takojšnje dodajanje navora in s tem pomaga turbobencinskemu motorju pri boljši odzivnosti in bolj zveznem pospeševanju, saj ublaži učinek “turbo luknje”. Elektromotor pomaga, oziroma lahko rečemo kar poganja bencinskega tudi v prostem teku in s tem zmanjšuje porabo goriva tudi brez ugašanja bencinskega motorja.
Ko se bencinski motor ugasne ob vklopu sistema start-stop blaga hibridna tehnologija poskrbi, da se ob speljevanju ponovno zažene izjemno tiho, oziroma skoraj nezaznavno.
Blaga hibridna tehnologija torej skrbi za uglajenost vožnje, pa tudi ekonomičnost. Poraba goriva na našem testnem krogu je znašala zgolj 5,6 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar je več kot liter manj v primerjavi z istim motorjem brez blage hibridne tehnologije. Izbiro tako priporočamo, saj cenovna razlika ob nakupu med njima ni velika. No, res pa je, da ne boste smeli pogrešati samodejnega menjalnika, ki v kombinaciji z blago hibridno tehnologijo ni na voljo.
Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.
Nas je med testom najbolj prepričal občutek, da bi tokrat za vloženi denar dobili zares veliko. Vsekakor gre za eno najboljših razmerij med vrednostjo in ceno ta hip. Naš testni avto, ki ima čisto vse, je na voljo za 24 tisočakov, z nekaj prilagajanja opreme pa se da tudi še nekaj prihraniti.
Čeprav SX-4 ni med najboljšimi pri kakovosti in obdelavi materialov v notranjosti, pa vseeno premore nekaj tistega “faktorja X”, ki bo prepričal tudi kakšnega zahtevnejšega uporabnika.
Všeč nam je recimo delovanje aktivnega tempomata, ki se nadaljuje tudi ob menjavi prestave z ročnim menjalnikom. Suzuki je znan, da zna narediti avtomobile z majhno maso. In SX-4 pri tem ni izjema. Vozilo kljub razmeroma zajetnim meram tehta le 1.265 kilogramov. Ob zelo mehko nastavljenem podvozju je vožnja tako nadpovprečno lahkotna.
Nenazadnje, Suzuki za razliko od tekmecev, ki to vse bolj opuščajo, še vedno ponuja štirikolesni pogon, ki je v tem avtu na voljo že za manj kot 20 tisoč evrov.
To nikakor ni avto za tiste, ki v avtu vidijo statusni simbol, nekakšen imidž pripomoček ali sredstvo za postavljanje. Ta avto bo prijeten in učinkovit sopotnik družin, ljudi z aktivnim življenjskim slogom, lahko tudi starejših. Tekom življenja ga bomo vozili po makadamu, blatu, snegu, mu prizadejali kakšno prasko, ampak tako je povsem prav. Pa saj ste vendar avto za svoj denar kupili vi in ne obratno.
Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Boosterjet Allgrip Hybrid
- Cena vstopnega modela (brez dodatne opreme): 19.470 evrov
- Cena testnega modela (z dodatno opremo): 24.490 evrov
- CENIK
- Motor: 1.373 ccm, turbobencinski, štirivaljni
- Največja moč: 95 kW/130 KM (5.500 vrt./min)
- Največji navor: 235 Nm (2.000-3.000 vrt./min)
- Pogon: štirikolesni
- Menjalnik: 6-stopenjski ročni
- Največja hitrost: 190 km/h
- Pospešek 0-100 km/h: 10,2 s
- Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 5,6 l/100 km
- Prostornina prtljažnika: 440 l
- Dolžina vozila: 4.300 mm
- Širina vozila: 1.785 mm
- Višina vozila: 1.585 mm
- Medosna razdalja: 2.600 mm
- Masa vozila: 1.265 kg
Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.