Ekipa M-Sport je predstavila tekmovalno preobleko, v kateri bo novi dirkalnik Ford Puma Hybrid Rally1 leta 2022 nastopil v prvenstvu WRC.

Novi dirkalnik čaka tekmovalni debi na reliju Monte Carlo, ki bo potekal od 20. do 23. januarja. Tri dirkalnike bodo v sezoni WRC 2022 upravljali vozniki Craig Breen, Adrien Fourmaux in Gus Greensmith. Poleg tega se bo ekipi pridružil devetkratni svetovni prvak v reliju FIA Sébastien Loeb, ki bo nastopil na letošnjem reliju Monte Carlo, na katerem je doslej zmagal že sedemkrat.

Sezona WRC 2022 zaznamuje 25. obletnico partnerstva med Fordom in M‑Sportom, ki je prineslo sedem osvojenih prvenstev in več kot 1500 zmag na hitrostnih preizkušnjah v kultnih reli dirkalnikih, vključno z modeloma Fiesta WRC in Focus WRC. Od začetka partnerstva sta M-Sport in Ford dosegla rekordnih 268 zaporednih rezultatov v točkovanju proizvajalcev.
Ekipa M-Sport Ford World Rally Team na reliju Monte Carlo:
Voznik | Sovoznik | Poudarki kariere voznika v WRC |
Craig Breen | Paul Nagle | Prvi reli: 2009 Rally de Portugal, 22 zmag na HP, 69 relijev, 288 točk |
Adrien Fourmaux | Alex Coria | Prvi reli: 2019 Monte Carlo Rally, 1 zmaga na HP, 26 relijev, 45 točk |
Gus Greensmith | Jonas Andersson | Prvi reli: 2014 Wales Rally GB, 58 relijev, 91 točk |
Sébastien Loeb | Isabelle Galmiche | Prvi reli: 1999 Rally Catalunya, 9 osvojenih prvenstev, 925 zmag na HP, 180 relijev, 1727 točk |
Puma Hybrid Rally je Fordov prvi elektrificirani dirkalnik. Hibridni pogonski sklop zajema energijo med zaviranjem in vožnjo v prostem teku ter jo shranjuje v 3,9-kWh bateriji. S to energijo nato z večkratno do tri sekunde dolgo podporo 100-kilovatnega elektromotorja dopolnjuje zmogljivost 1,6‑litrskega bencinskega motorja s turbinskim polnilnikom.

Dirkalnik lahko svoj elektrificirani pogonski sklop uporabi tudi za vožnjo z električno energijo skozi mesta in oskrbovalna območja med hitrostnimi preizkušnjami. Baterijski sklop je mogoče z zunanjim virom energije na posebnih servisnih točkah med etapami napolniti v približno 25 minutah.

Poleg tega se bodo tekmovalci FIA WRC Rally1 od sezone 2022 odrekli uporabi fosilnih goriv, saj bodo z mešanjem sintetičnih in biološko razgradljivih elementov ustvarili 100-odstotno trajnostno gorivo.