“Epic” cesta na pobo─Źju Velebita, slikovit razgled na obalo in bli┼żnje otoke ter nabriti Suzuki Swift Sport. Dan za du┼ío!

┼áportno razli─Źico Suzukijevega mal─Źka sem testiral ravno v najbolj dopustni┼íko obarvanem delu leta. Sredi avgusta, ko je nekako vse skupaj v “leru”, je nekaj najlep┼íega, ko lahko ─Źlovek zadiha in napolni svoje baterije za nadaljevanje norega tempa na ┼íihtu.

Obi─Źajno so testi avtomobilov videti precej hekti─Źno. Opravljamo meritve, zbiramo multimedijski material in marljivo bele┼żimo ugotovitve, da bi novost na slovenskem trgu ─Źim bolj u─Źinkovito in nazorno predstavili vam, na┼íim sledilcem. Vse to ob ostalem novinarskem delu, ki – kot ┼ítevilni nadobudni Instagram avto friki pogosto zmotno predpostavljajo – ne obsega le nastopa┼íkega paradiranja s slu┼żbenimi avti po sredi┼í─Źu mesta in produciranja insta selfijev.

A tokrat je bilo druga─Źe. S Swiftom sem se odpravil na dopust in se mu tam v miru podrobno posvetil. Pribli┼żno tako kot bi v “slow food” restavraciji z izbranimi jedmi cel ve─Źer u┼żival v (vsaj) ┼íesthodnem meniju.

Suzuki Swift Sport je vstopnica v “hot hatch” svet. Za slabih 20 evrskih tiso─Źakov ponuja o─Źem prijeten in pogonsko nabrit ┼żivopisan paket.

Ne gre ravno za brezkompromisnega ┼íportnika. Prej bi rekel, da je odli─Źen avto za v mesto, ki lahko ponudi tudi zvrhano mero ┼íportnih u┼żitkov. Zato ga ni mo─Ź postavljati ob bok Fiesti ST ali Cliu RS. Bolj na mestu bo primerjava z zmogljivej┼íimi razli─Źicami Fieste ST-line ali novega Clia RS-line.

Pogonski paket je navdu┼íujo─Ź

Na┼íminkana rumena stvarca je opremljena z 1,4-litrskim turbobencinarjem, ki razpolaga s 140 “konji”. Motor poznamo ┼że iz Vitare, z ostalimi razli─Źicami Swifta pa ni na voljo. Je zelo ┼żivahen in odziven, poleg tega pa povsem zadovoljivo zmogljiv. Zelo dobro sodeluje s 6-stopenjskim ro─Źnim menjalnikom, ki ima na moje zadovoljstvo ┼íportno kratke prestave, obenem pa se je na testu izkazal tudi za nadpovpre─Źno natan─Źnega.

Tak┼ínega Swifta je mo─Ź voziti tudi zelo ekonomi─Źno. Pri umirjeni vo┼żnji po jadranski magistrali sem bele┼żil tudi ┼ítevilke pod 5 litri, sicer pa je avto na na┼íem testnem krogu dosegel rezultat 5,6 l/100 km, kar je za tak┼íen pogonski paket zelo dober rezultat.

┼áe bolj┼íe pa pride, ko zapeljemo na “vago”

Vam povem, kaj je ┼íe bolj┼íe od samega pogonskega paketa? Masa vozila. Ta zna┼ía le 975 kilogramov. Ta pomeni klju─Źni del garancije za u┼żitke v zavojih.

Vo┼żnja Swifta je resni─Źno lahkotna, kar se ob─Źuti pri dinami─Źni vo┼żnji v zavojih in na zaviranjih. Swift Sport ne potrebuje glasnega izpuha za umetno ustvarjanje drame, ─Źetudi bi si vsaj malo ve─Ź zvo─Źne kulise sam po drugi strani ┼żelel. S preprostim vozni┼íkim u┼żitkom ponudi to─Źno to, kar od njega pri─Źakujemo.

Preprosti in u─Źinkoviti triki za skok iz povpre─Źja

Kri─Źe─Źe rumena barva je tista, ki klju─Źno zaznamuje zunanjo podobo. V┼íe─Ź so mi tudi ┼íportno popoprani detajli, naprimer “lip” na prednjem odbija─Źu, pa ┼íportna podalj┼íka bo─Źnih stranic. Zadaj avto krasijo nakazan difuzor in dva kromirana nastavka izpu┼ínih cevi. Meglenka je seveda na sredini – po dirka┼íko.

Da je v notranjosti nekoliko bolj “plasti─Źen” od svojih neposrednih konkurentov, mu niti posebej ne zamerim. Voznik ima namre─Ź ve─Źinoma opravka z volanskim obro─Źem, ki je med najbolj zanimivimi, privla─Źnimi in prijetnimi v segmentu. Obenem si drznem posebej pohvaliti tudi prednja sede┼ża, ki sicer ne veljata za kak┼íen poseben prese┼żek, a sta me prepri─Źala z udobjem na dalj┼íi poti, zaradi ┼íkoljkaste oblike pa v zavojih nudita tudi zelo dobro bo─Źno oporo.

💡 Komu bi torej priporo─Źil Swifta Sport? 🤔

Opcija 1: tistim, ki i┼í─Źete relativno poceni na┼íminkan avto, ki bo blestel na mestnih ulicah s preprosto uporabo in nizko porabo, obenem pa ┼íe izstopal. 😋📸⭐

Opcija 2: lahko pa slu┼żi kot dobra osnova za zabavno track-day specialko. Za za─Źetek bodo OK nadgradnjo predstavljale dovolj lepljive gume in ┼íportno podvozje. 👌🏁🔥

Suzuki Swift Sport

  • Cenik
  • Cena testnega vozila: 19.200 evrov
  • Motor: 1373 ccm, turbobencinski ┼ítirivaljni vrstni
  • Najve─Źja mo─Ź: 103 kW/140 KM (5800 vrt./min)
  • Najve─Źji navor: 230 Nm (2500 vrt./min)
  • Pogon: dvokolesni, na prednji par
  • Menjalnik: ┼íeststopenjski ro─Źni
  • Kon─Źna hitrost: 210 km/h
  • ─îas pospe┼íka 0-100 km/h: 8,1 s
  • Izmerjena poraba na testu pri me┼íanem ciklu: 5,6 l/100 km
  • Izpust CO2: 125 g/km
  • Prostornina prtlja┼żnika: 265/947 l
  • Dol┼żina vozila: 389,0 cm
  • ┼áirina vozila: 173,5 cm
  • Vi┼íina vozila: 149,5 cm
  • Medosna razdalja: 245,0 cm
  • Masa praznega vozila: 975 kg
  • Volumen rezervoarja za gorivo: 37 l

Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.

Za vsa dodatna vpra┼íanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here