Med testom Daciinih modelov pogosto naletim na vprašanja v stilu “zakaj bi kdor koli kupil ta avto?”. Moj glavni argument se glasi: zdrava pamet.

Od avtomobilskih “znalcev” slišim, da imamo za denar nove Dacie na voljo precej veliko boljših rabljenih vozil. A vsi poznamo prednosti novega avtomobila in za mnoge kupce slednji na dolgi rok predstavlja veliko bolj racionalno odločitev kot rabljeni. Naj omenim samo ugodne pogoje nakupa, garancijo ter odsotnost možnosti goljufij.

Dacia Sandero v izvedbi opreme Techroad stane dobrih 11 tisočakov. Tako nizke cene so danes, ko je kupna moč trga cene novih vozil izstrelila v nebo, pravi balzam za denarnice cenovno občutljivih kupcev.

Sandero kajpak ni za vsakogar. Še vedno je v mnogih pogledih nekakšen “avtomobilski dinozaver”. Veliko elementov avtomobila (npr. samo poglejte kljuke vrat) bi bilo pri avtomobilih višje cenovno pozicioniranih znamk nesprejemljivih in označenih za neprimerno zastarele.

A zadnje dejstvo moramo pogledati še z druge strani. Renaut v vozila svoje nizkocenovne znamke Dacia vgrajuje dobro preizkušeno tehniko, za nameček pa ima tako opremljen Sandero popolnoma vse, kar manj zahteven voznik nujno potrebuje.

Testni avtomobil (zapomnite si, da cena znaša dobrih 11.000 evrov) je bil opremljen s tempomatom, avtomatsko klimo, multifunkcijskim volanom, zelo funkcionalnim in preprostim multimedijskim vmesnikom z zaslonom na dotik, vzvratno kamero in še nekaterimi priboljški. Pa sami presodite o vrednosti.

Kljub oznaki “Techroad” kakšnih posebnih tehničnih presežkov ne pričakujte, je pa to najbolje opremljeni Sandero. Izhaja namreč iz različice Stepway, ki je že sama po sebi malo “našminkana”, poleg tega pa vozniku in potnikom nudi višjo pozicijo sedenja zaradi višjega podvozja.

V kombinaciji s testnim vozilom sem preizkusil 0,9-litrski prisilno polnjeni trivaljni motor, ki razpolaga z največjo močjo 90 KM. Motor je razmeroma živahen in moči se občasno zdi celo več, kot je imamo na voljo v resnici. S 6,2 litra na 100 km me je motor na našem testnem krogu porabe zadovoljil tudi z ekonomijo, četudi ostaja še vsaj pol litra prostora za napredek do najboljših v segmentu.

Nekoliko bolj povprečno je podvozje, ki je izredno mehko in pri dinamični vožnji vozniku ne nudi prav veliko samozavesti, je pa vožnja po drugi strani zaradi tega zelo udobna in, če vas slabša zvočna izolacija pri višjih hitrostih ne moti preveč, tudi zelo prijetna.

Pod črto: Dacia Sandero je avto za nezahtevnega voznika, ki svojega denarja ne želi vlagati v pločevino. Bo šel namesto tega večkrat na leto na dopust? Zakaj pa ne. 🙂

Dacia Sandero 0.9 TCe 90 Techroad

  • Cenik
  • Cena testnega vozila: 11.450 evrov
  • Alternativa z dizelskim motorjem (1.5 dCi): 14.050 evrov
  • Motor: 898 ccm, turbobencinski, trivaljni
  • Največja moč: 66 kW/90 KM (5000 vrt./min)
  • Največji navor:140 Nm (2250 vrt./min)
  • Pogon: dvokolesni, na prednji par
  • Menjalnik: 5-stopenjski ročni
  • Končna hitrost: 168 km/h
  • Čas pospeška 0-100 km/h: 11,1 s
  • Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 6,2 l/100 km
  • Izpust CO2: 150 g/km
  • Prostornina prtljažnika: 320 l
  • Dolžina vozila: 408,0 cm
  • Širina vozila: 175,7 cm
  • Višina vozila: 153,3 cm
  • Medosna razdalja: 258,9 cm
  • Masa praznega vozila: 1160 kg
  • Volumen rezervoarja za gorivo: 50 l

Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.

Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si ter Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric. Vabljeni tudi h komentiranju prispevka.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj