Na dubajskih cestah večinoma časa preživim v ekstremno predelanem Jeepu Wranglerju, ki zaradi off-road nastavitev podvozja, dodatne teže ojačanih železnih odbijačev in glasnosti kot posledice 37-palčnih pnevmatik in dodanih velikih LED luči ni ravno najudobnejša opcija za vožnjo po vsakodnevnih opravilih.

Občasno, predvsem ko se temperature spustijo pod 35 stopinj Celzija, ga rad zamenjam za “ikono” – Lado Nivo, a še vedno vemo, kam “pes taco moli”

Ti dve vozili pač nista v ospredju, ko pride do udobja na cesti. Popolno nasprotje je ameriški Lincoln Nautilus.

Ta luksuzni mestni terenec je zasnovan precej “po ameriško” in hkrati ne skriva svoje sorodnosti s Fordom. Vožnja je izjemno udobna, precej mehka, kar sicer ni v domeni evropskih Fordovih vozil, ki so načeloma bolj športno nastrojeni.

Kar imam rad pri vozilih za arabski trg, so motorji. Sicer se že pozna v zadnjih letih “obračanje trga” za bolj ekonomičnimi motorji, a nekako v to skupino spada tudi 2,7-litrski šestvaljnik. Vendarle ni V8. 🙂 Povprečna poraba je sicer znašala okoli 12 litrov na 100 prevoženih kilometrov v nekakšnem mešanem ciklu (precej avtoceste, a skoraj polovica vožnje v mestu). Motor ponuja 250 kW moči (335 KM) in kar 515 Nm navora.

Z Bushro (chaos_dxb) sva pripravila krajši (spontani) video:

Ah ja, cena? Preračunano v evre se cena prične okoli 46 tisoč evrov, kar ni veliko za tako velik avto. Seveda so v Združenih arabskih Emiratih davščine precej, precej nižje.

Iztok je vstopil v svet avtomobilističnega novinarstva leta 2005. V svoji karieri je sodeloval z nekaterimi največjimi slovenskimi avtomobilističnimi mediji ter vodil odnose z javnostmi mnogih mednarodnih avtomobilističnih prireditev. Leta 2016 je bil član žirije prestižnega izbora avta leta v Omanu. Trenutno v Dubaju vodi marketing oddelek znamke RAMY Automotive in se ukvarja s svetovanjem na področju marketinga.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here