Si se že soočil s situacijo, ko si moral na ves glas pohvaliti kosilo že zato, ker je mama to nedeljo vanj vložila toliko truda? Poskrbela je za vsako malenkost svoje kulinarične umetnine. Od raznovrstnosti jedi, do pisanih dekoracij. Miza je že od daleč videti nadvse slastno in privlačno, zato že komaj čakamo, da ponovno okusimo njen “tenstan” krompir.

Naposled ugotovimo, da je ta danes malce presoljen, njena nova sladica pa malo preveč sladka. A tega mami nikakor ne zamerimo, saj nas je tokrat z izvirnostjo prijetno presenetila, ob kosilu pa smo se odlično zabavali in se v njeni družbi odlično počutili.

Taka je tudi zgodba novega Peugeota 2008.

Zanimivo oblikovanje je bilo tokrat ena prioritet. Oblikovalec se je v iskanju kompromisov med obliko in funkcionalnostjo pomaknil k skrajnim mejam. Linije, ki jih je začrtal njegov svinčnik, so ostre in dinamične. Zaradi drznega videza – z boka, od zadaj in od spredaj – je Peugeot 2008 v svoj segment vnesel obilo svežine.

A za razumevanje celotne zgodbe moramo novinca primerjati s predhodnikom. Če nam dovolite malce pretiravanja, bomo dejali, da je bil prejšnji 2008 bolj “dolgočasen“. Zasnovan je bil bolj z namenom zagotavljanja preproste vsakodnevne mobilnosti, manj pa igranja na čustva svojih kupcev. Nagovarjal je manjše družine, prijazen pa je bil tudi starejši populaciji voznic in voznikov.

To je preteklost. Novi 2008 je pravi SUV, ki se zgleduje po večjih bratih 3008 in 5008. Želi biti izstopajoč, drzen, napadalen in malenkost celo pred svojim časom. Tako kot na zunaj se to zlahka opazi tudi v potniški kabini.

Notranjost vozila je za ta segment vozil zasnovana izjemno domiselno, da ne rečemo futuristično. Gre za bogastvo oblik, detajlov in različnih materialov.

Njeno srce predstavlja 3D zaslon pred voznikom, ki informacije prikazuje v dveh nivojih. Gre za zelo privlačno in pregledno rešitev. Prikazane informacije lahko po želji prilagajamo, zaslonu pa zaradi zanimivega koncepta ne zamerimo niti nekoliko počasnega delovanja.

Kljub temu, da ima novi 2008 večji odmik od tal, lahko sedimo precej nizko. Volanski obroč je v primerjavi s konkurenti precej manjši, merilnike pa gledamo nad njim, kar izniči tudi potrebo po ločenem projekcijskem zaslonu.

O zasnovi Peugeotovega kokpita je bilo prelitega že veliko črnila. Mi bomo dodali, da je izkušnja za volanom v skladu z voznimi lastnostmi. Če bi glede na njegovo obliko to morda celo pričakovali, Peugeot 2008 ni športen. Podvozje in krmiljenje je namreč zelo mehko, vožnja pa tako bolj podobna Citroenovim vozilom – če veste o čem govorimo.

Z vidika vsakodnevne uporabnosti smo z zanimanjem preverili še ekonomiko in prostornost vozila.

1,2-litrski turbobencinski motor, ki razvije 96 kilovatov, oziroma 130 “konjskih moči”, je na strani tistih bolj varčnih. Na našem testnem krogu smo pri mešanem ciklu zabeležili rezultat 6,3 litra na sto kilometrov.

Avto je prostorsko nadpovprečno bogat, pa tudi praktičen. Zadostne količine prostora bodo veseli potniki na zadnji klopi, prtljažnik pa je poleg prostorske velikodušnosti tudi zelo prilagodljiv. Potniška kabina je bogata tudi z odlagalnimi mesti. Izstopa predvsem osrednji predal pod stikali, ki ga lahko priročno odprete in na vratca postavite mobilni telefon.

Na koncu tokratnega nedeljskega kosila smo se mami prav lepo zahvalili in še nekaterim prijateljem kasneje pohvalili, kako zanimive kulinarične izkušnje smo bili tokrat deležni.

Če vam je ljubši tradicionalen, “pražen” krompir, se boste z zgodbo, ki jo piše novi 2008, težko poistovetili. Če si na drugi strani od avta želite nekoliko več drznosti in domiselnosti, pa je lahko slika povsem drugačna. Novi 2008 je pravi Peugeot nove dobe. Predlagamo, da ga postavite v ožji izbor. Cena je prava.

Peugeot 2008 1.2 Puretech BVM6 Allure

  • Cena vstopnega modela (1.2 PureTech 100 BVM6 Active) brez dodatne opreme: 17.865 evrov
  • Cena testnega modela (1.2 PureTech 100 BVM6 Active) brez dodatne opreme: 20.850 evrov
  • Cena testnega modela (1.2 PureTech 100 BVM6 Active) z dodatno opremo: 21.330 evrov
  • Doplačilo za samodejni menjalnik: 1.800 evrov
  • Štirikolesni pogon ni na voljo
  • CENIK
  • Motor: 1.199 ccm, turbobencinski, trivaljni
  • Največja moč: 96 kW/130 KM (5.500 vrt./min)
  • Največji navor: 230 Nm (1.750 vrt./min)
  • Pogon: dvokolesni, na prednji kolesni par
  • Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
  • Največja hitrost: 198 km/h
  • Pospešek do 100 km/h: 9,8 s
  • Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 6,3 l/100 km
  • Prostornina prtljažnika: 434 l
  • Dolžina vozila: 4.300 mm
  • Širina vozila: 1.770 mm
  • Višina vozila: 1.550 mm
  • Medosna razdalja: 2.605 mm
  • Posoda za gorivo: 44 l
  • Masa vozila: 1.328 kg

Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.

Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na:

Facebook profilu @Avtoportret.si,
Instagram profilu @Avtoportret.si ter
Instagram profilu @LukaGregoric.

Vabljeni tudi h komentiranju prispevka spodaj.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here