V soboto, 16. marca, bodo stekla pripravljalna dela za obnovo voziščne konstrukcije na odseku avtoceste A2 med Šentvidom in Kosezami. V prvi fazi bo iz smeri Gorenjske proti Ljubljani zaprt prehitevalni pas od izhoda iz predora Šentvid proti razcepu Koseze, promet bo potekal po dveh zoženih pasovih. Zaprta bo tudi priključna cev predora Šentvid, ki iz Celovške ceste iz smeri Medvod vodi v predor Šentvid, obvoz bo urejen po Celovški cesti do severne ljubljanske obvoznice. Sledi enaka zapora še na smernem vozišču avtoceste iz smeri Ljubljane proti Gorenjski.

Med zaporo prehitevalnih pasov, ki bo trajala predvidoma do začetka velikonočnih praznikov, bodo dela potekala na vmesnem ločilnem pasu avtoceste. Zaključena bodo predvidoma do velikonočnih praznikov, ko bo ves promet preusmerjen na polovico avtoceste, kjer bo urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer. Polovica avtoceste bo namreč zaradi obnove voziščne konstrukcije zaprta.

Promet skozi predor Šentvid bo vseskozi potekal normalno, brez zapor zaradi navedenih del.

Dela med drugim obsegajo:

  • obnovo 2,1 km voziščne konstrukcije obeh smernih voziščih avtoceste (s preplastitvijo vozišča z novo obrabnozaporno in vezno plastjo ter lokalnimi globinskimi sanacijami) ter na delu razcepa Koseze ter na posameznih krakih priključkov Podutik in Koseze;
  • ureditev vmesnega ločilnega pasu v nezeleni izvedbi in postavitev betonske varovalne ograje (cestna razsvetljava bo iz vmesnega ločilnega pasu prestavljena na desni rob);
  • ureditev bankin;
  • novo horizontalno signalizacijo;
  • postavitev nove kažipotne signalizacije;
  • postavitev novega portala spremenljive prometne signalizacije.

Pogodbena izvajalca gradbenih del sta v skupnem nastopu Strabag d. o. o. (vodilni partner) in KPL d. o. o. (partner), vrednost del znaša 7.174.883,73 EUR (brez DDV).

Povprečni letni dnevni promet (PLDP) na odseku avtoceste A2 Šentvid–Koseze je v letu 2023 znašal 61.438 vozil (v obe smeri vožnje), od tega je bilo 3464 vozil, ki so težja od 3,5 tone največje dovoljene mase. Čeprav je to za tretjino manj kot na najbolj obremenjenem delu ljubljanske obvoznice, med razcepom Koseze in Brdom, je zlasti v prometnih konicah  pričakovati zgostitve prometa in zastoje.

Obnova vozne površine na odseku avtoceste med predorom Šentvid in razcepom Koseze je potrebna zaradi dotrajanosti vozišča ter izboljšanja prometne varnosti in udobnosti vožnje. Odsek avtoceste Šentvid–Koseze, ki je bil zgrajen leta 2008, je bil vseskozi redno vzdrževan, medtem ko obsežnejših obnovitvenih posegov v 16 letih ni bil deležen.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj