Skupina Renault je januarja 2021 predstavila Renaulution, novi strateški načrt podjetja, ki določa smernice za vsako od znamk. Cilj, ki je bil določen znamki Dacia, je jasen: postati vodilna na področju dosegljive mobilnosti, torej znamka bistvenega.
Dacia je v osemnajstih letih prodala 7,5 milijona vozil in je danes po prodaji posameznim kupcem tretja znamka v Evropi. Želi biti znamka, ki uteleša novo modernost, videnje avtomobila, kakršno podpira naraščajoče število pragmatičnih kupcev, ki sicer imajo denar, a ga porabljajo preudarno, ki stremijo po svobodi in enostavnih užitkih, a daleč od pretiranega potrošništva.
Dacia bo tako raziskovala nova področja in v segment C prinašala vrednote in odlike, zaradi katerih je bila tako uspešna v segmentu B. Dvajset mesecev po predstavitvi načrta Renaulution je Dacia pripravljena in začenja novo poglavje svoje zgodbe. Tako si je v minulih mesecih omislila novo celostno podobo, nov zaščitni znak, prenovljena prodajno-servisna mesta, novo oblikovanje in nove barve.
Bistven in hkrati kul
Povsem naravno se je bistveno s časom spreminjalo. Klimatska naprava, na primer, pred osemnajstimi leti ni bila bistvena, danes pa je postala nepogrešljiva. Nasprotno pa, zakaj bi avtomobil opremljali z dvema ali tremi zasloni, če pa se lahko lastnikov pametni telefon vklopi v avtomobil in omogoča bistvene funkcije?
Jutri bo Dacia šla še dlje v svoji uporabni ustvarjalnosti z dodajanjem funkcije, ki predlaga kraje in čase za predah preko svoje aplikacije za pametne telefone. To novo funkcijo ekipe Dacie razvijajo v sodelovanju z ekosistemom Software République, v katerem je soudeležena Skupina Renault.
Robusten in zasnovan za dejavnosti na prostem
Zanesljivost in robustnost sta bistveni sestavini, na katerih sloni uspešnost znamke Dacia. Kupci v Franciji imajo svoje Dacie v lasti v povprečju osem let in šest desetin jih ponovno kupi avtomobil znamke Dacia. Drug primer največje uporabne vrednosti za dano ceno znamke Dacia je vrednost rabljenih vozil; rabljeni avtomobili znamke Dacia imajo za približno 10 odsotnih točk višjo ohranjeno vrednost od povprečja med velikoserijskimi znamkami.
Jutri bo Dacia šla še dlje v korak s temi težnjami trga z utrditvijo svoje ponudbe modelov, ki so zasnovani prav za vožnjo izven utrjenih poti. Dacia bo še naprej ponujala štirikolesni pogon in opremo za dejavnosti na prostem, vključno s paketom za model Jogger, ki bo omogočil ureditev dvojne postelje v le nekaj minutah brez krnitve prtljažnika, in bo na voljo leta 2023. Štiričlanska družina pa bo lahko postavila s potniškim prostorom povezan šotor in tako povečala bivalni prostor.
Gospodaren in spoštljiv do okolja
Dacia uporablja preverjene tehnologije in se z uporabo skupne konstrukcijske osnove CMF-B izogiba lastnemu razvoju »od praznega lista papirja«. Z izločanjem odvečnega v avtomobilih, najsi gre za tehnologije ali okrasje, se zmanjša njihova teža in s tem tudi poraba goriva. Jogger, na primer, je za 300 kilogramov lažji od primerljivih avtomobilov s sedmimi sedeži.
12 odstotkov plastike v modelu Duster je reciklirane, kar je znatno več od povprečja novih avtomobilov na evropskem trgu.
Jutri bo Dacia šla še dlje pri uporabi reciklirane plastike v svojih modelih. Cilj je, da bo 20 odstotkov plastike v Dusterju nove generacije reciklirane. Za dosego tega cilja bo treba reciklirano plastiko uporabiti ne le za nevidne sestavne dele, kot je danes običajno, ampak tudi za vidne zunanje dele. Dacia je ta pristop uveljavila z zaščitno oblogo pod prednjim odbijačem Sandera Stepway in ga bo razširila z novim materialom, ki so ga svojim potrebam prilagodili inženirji znamke. Poimenovali so ga Starkle, sestavljen je iz recikliranih plastenk ter je hkrati okolju prijazen, čvrst in eleganten material.
Olajšanje uporabniške izkušnje
Novo poglavje zgodbe znamke Dacia vključuje tudi napredek v komuniciranju znamke.
Celovita prenova prodajno-servisnih mest znamke Dacia, ki se je začela spomladi, vključuje nove, funkcionalno zasnovane, izjemno prilagodljive, do okolja prijazne in gospodarno opremljene prodajne salone. Za to Dacia razvija kombinacijo fizične in digitalne izkušnje, še posebno zahvaljujoč aplikaciji za obogateno resničnost za pametne telefone.