Leto 2019 je po 7 letih zaznamoval tudi prvi padec avtomobilske prodaje. Ta se je še najbolj odrazil na področju osebnih avtomobilov, kjer je znašal dobra dva odstotka prodaje.
Ford bo poskušal trend zaustaviti že v letu 2020 z nekaj zanimivimi novostmi, obenem pa morda tudi povečati svoj tržni delež, ki danes znaša 4,5 odstotka.
Položaj na slovenskem trgu bo poskušal izboljšati tudi novi predsednik družb, ki bdita nad znamko Ford v Sloveniji, Summit motors Ljubljana, d.o.o. in Summit avto, d.o.o., g. Hideto Asada.
Ford je nedavno svoj slogan “go further” zamenjal s sloganom “bring on tomorrow”. Slednji priča o želji po repozicioniranju znamke, ki doslej ni veljala ravno za zgodnjega znanilca prehoda na električno mobilnost in širše, brezogljično družbo. Ford je torej na tem področju v letu 2020 sklenil narediti velik korak naprej. Predstavil bo 14 elektrificiranih modelov (električnih vozil, klasičnih, priključnih in mehkih hibridov).
V prvi četrtini leta sledi nov model, ki je za evropski in slovenski trg zelo pomemben. Gre za novo Pumo, ki bo tokrat kot križanec na voljo tudi v blago in priključno hibridni izvedbi.
Poleti se bosta modelski liniji Focusa in Fieste pridružili tudi mehko hibridni različici. Zatem sledi še Ford Explorer kot priključni hibrid, avtomobilska javnost pa veliko pričakuje tudi od povsem električnega Mustanga Mach E ter njegovega manjšega brata.
Za konec sledi še električna različica gospodarskega vozila Transit ter priključni hibrid za Customa.
Na slovenskem trgu so pri Fordu še posebej zadovoljni s prodajo lahkih gospodarskih vozil, sploh modelske linije Custom. Zelo dobro jim gre tudi v “pick up” segmentu, kjer Ranger drži vodstvo s celo polovičnim tržnim deležem. Ford želi svoj gospodarski program še nadgraditi z zelo široko ponudbo izvedenk ter večjim številom povezav s certificiranimi proizvajalci dodatne opreme.