Nekateri si predstavljajo, da gre v primeru kombijev zgolj za prevažanje škatel in ostalih nerodnih predmetov. A kombi je lahko še več kot to. Za mnoge obrtnike predstavlja mobilno delovno postajo, ki mora omogočati pogoje za posel, ki so čim bolj podobni domači delavnici.

Na začetku še gol kombi moramo tako primerno opremiti. Pri opremi sta ključni uporabnost in fleksibilnost. Tvoriti jo morajo trpežni materiali, ki zdržijo delovne obremenitve, obenem pa mora kombi ostati karseda lahek, da ohranimo njegovo ekonomičnost in ob dodatni obremenitvi ne presežemo največje dovoljene mase.

Obrtniki običajno potrebujejo posebne obloge, sidrišča, police, predalnike, varnostne obloge, klančine, dvigala, dodatne prtljažnike …

Nemška Aluca je dober primer proizvajalca kakovostne opreme za vozila, ki je za povrhu še iz aluminija. Slednji ponuja številne ključne prednosti, med katerimi še posebej izstopa majhna masa.

Sistem Aluca se vgrajuje v dostavna vozila kot organizirane, varne delavnice oziroma mobilna skladišča, trgovine, lahko pa tudi predstavitvena vozila.

Tokrat so nam pri Španu na preizkus zaupali svoje demonstracijsko vozilo, ki smo ga že ob prvem pogledu na delovno-tovorni del krstili za pravi “raj za mojstre”. Pri Španu so kombi seveda nadpovprečno založili, da bi prikazali čim več možnosti nadgradenj.

Eno vozilo tako predstavlja mobilno delavnico, mini skladišče, logistično enoto in vse ostalo, kar delovna ekipa potrebuje, ko gre v akcijo.

Izredno pomembne so obloge. Te morajo omogočati, da v samo vozilo ne vrtamo, saj poslovni/finančni najem (lizing) tega ne dovoljuje. V danem primeru sta steni iz aluminija, strop in pod pa iz polipropilena.

Nato sledi razporejanje in vgrajevanje elementov. Možnosti je preveč, da bi jih lahko prešteli. Vsakdo si lahko prostor prilagodi glede na lastne potrebe, okus in seveda razpoložljiva sredstva. Pravilna razporeditev elementov, ki se dopolnjujejo še z različnimi napeljavami je zahteven postopek. Pri Španu tako svetujejo že pri izbiri pravega gospodarskega vozila, nato pa tudi pri dodatni opremi. Slednjo pred končno odločitvijo tudi 3D izrišejo.

Oprema iz aluminija je kajpak nekoliko dražja od klasične, a se oddolži z manjšo težo. Pri takole založenem kombiju razlika znaša že okoli 150 kilogramov.

Pri Španu poskrbijo tudi za optimalno osvetlitev delovnega ali tovornega prostora, dizajn in polepitev zunanjosti in morebiti posebna lita platišča. Vse skupaj na koncu tudi homologirajo in s tem oprema tudi uradno postane del vašega gospodarskega vozila.

Za mnenje smo povprašali tudi Riharda Sakelška, vodjo programa Špan Pro, ki poleg 25-letnih izkušenj Španove ekipe na področju predelave dostavnikov izpostavlja možnost priprave tovrstnega kombija ‘na ključ’: “Svetujemo pri izbiri vozila in opreme. Vse skupaj prilagodimo finančni sposobnosti podjetnika. Omogočamo financiranje vozila skupaj z opremo, lahko pa tudi orodjem. Nato poskrbimo tudi za ustrezno homologacijo glede na konfiguracijo vašega vozila. To se na koncu še zavaruje in registrira. Tako kupec pri Španu dobi vozilo ‘na ključ’.”

Več o Volkswagnu Crafterju, ki je prevažal navedeno opremo, lahko preberete na tej povezavi.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here