Po julijski prenovi je osveženi Volkswagen T-Cross zapeljal še na slovenske ceste. “Doletele” so ga blage spremembe videza, v kabini so uporabljeni bolj kakovostni materiali, bogatejša pa je tudi serijska oprema.

Volkswagnov najmanjši križanec sodi v vse popularnejši segment B-SUV, v katerem dela družbo še bratoma T-Rocu ter Taigu in želi med drugim konkurirati tekmecem, kot so Toyota Yaris Cross, Renault Captur in Peugeot 2008.

Osvežen izgled

Pozorni opazovalci bodo prenovljenega T-Crossa na cesti prepoznali po predrugačenih dnevnih lučeh, novem prednjem in zadnjem odbijaču, novih barvah (najbolj izstopajoči sta prozorno modra in grozdno rumena) ter svežem naboru platišč.

Od štirih paketov opreme (Life, Style in R-Line in 4All) je vredno izpostaviti različico Style, v katerem so po prenovi del serijske opreme matrični žarometi IQ.Light, ki prinašajo tudi ostale vizualne dodatke – dinamično grafiko in edinstven sprednji in zadnji podpis, ki ga povezuje svetlobna letev.

Halogenskih žarometov odslej več ni v ponudbi, saj tudi vstopni model vozišče že serijsko osvetljuje v LED tehnologiji.

Kakovostnejša kabina

Vozniško okolje se ponaša z zadnjo generacijo infozabavnega sistema, poleg tega pa nudi mehkejše in na otip prijetnejše materiale.

Digitalna instrumentna plošča je po prenovi del serijske opreme in meri, odvisno od opreme, med 8 in 10,25 palca. Osrednji zaslon s premerom med 8 in 9,2 palca je po osvežitvi prostostoječ in nameščen nekoliko višje. Ob izbiri razširjene opreme »infotainmenta« je vključen tudi navigacijski sistem, glasovno upravljanje ter brezžična povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple Car Play.

Poslovili so se klasični gumbi za upravljanje klimatske naprave, zdaj so jih namreč nadomestili drsniki občutljivi na dotik.

Prtljažnik se lahko po zaslugi vzdolžno pomične zadnje klopi (14 cm) »poveča« s 385 na 355 litrov. Največja navpična obremenitev vlečne kljuke se je s 55 kilogramov zvišala na 75 kilogramov, česar bodo veseli predvsem uporabniki električnih koles.

95, 115 ali 150 »konjev«

Kupcem so na voljo le bencinski motorji. Vstopni model ima vgrajen litrski trivaljnik, ki premore 70 kW (95 KM), sledi različica s 85 kW (115 KM), na vrhu ponudbe pa je 1,5-litrski štirivaljnik, ki razvije 110 kW (150 KM).

Motor v »zlati sredini« je že na voljo tako z ročnim 6-stopenjskim, kot samodejnim 7-stopenjskim DSG menjalnikom, medtem ko pri najmočnejši različici ročnega menjalnika ni v ponudbi.

Cena vstopnega modela znaša dobrih 22 tisočakov, ob tem pa bo pri slovenskih trgovcih možen še popust v vrednosti tisočih evrov oziroma še dodatnih 500 evrov v primeru hišnega financiranja. Slovenski zastopnik v letu 2024 računa na prodajo približno 1200 primerkov.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here