Kangoo je s svojo praktično obliko ter drsnimi zadnjimi vrati uvedel segment velikoprostornikov in naglo postal prodajna uspešnica, saj so v minulih 25 letih prodali več 4,4 milijona primerkov v 50 državah sveta.
Od leta 1997 ga izdelujejo v tovarni Maubeuge v Franciji za ves svet, posebno pozornost pa namenjajo izdelavi tistih Kangoojev, ki so namenjeni v deželo vzhajajočega sonca.
Od vseh držav, kjer je Kangoo naprodaj, je Japonska tista, kjer ga slavijo na najbolj izviren način. Navdušenje nad tem avtomobilom je naglo raslo, se širilo in leta 2009 so se ljubitelji Kangooja odločili ustvariti srečanje somišljenikov, na katerem naj bi se zbralo kar največje število ljubiteljev tega francoskega avtomobila.
Od prvega srečanja z nekaj sto udeleženci je to do zdaj zraslo na 5.000 obiskovalcev, ki so prišli ogledati skoraj 2.000 tam razstavljenih Kangoojev. Letos, v 14. letu svojega obstoja, je japonsko srečanje Kangoojev največje tovrstno srečanje Kongoojev na svetu.
Letošnje srečanje je uradno odprl Junpej Ogava, predsednik Renault Japonska v navzočnosti Heinz-Jürgena Löwa, podpredsednika znamke Renault za lahka gospodarska vozila (LGV), Thierryja Plantegenesta, direktorja prodaje in trženja Renault LGV in Florenta Pichereauja, vodje uvedbe Kangooja pri Renault LGV.
Ob tej priložnosti so javnosti pokazali novi Renault Grand Kangoo in novo posebno serijo »Urban Grey«, ki je zasnovana posebej za japonski trg.