ID.3 ponuja tri različne kapacitete baterij – 45, 58 in 77 kWh. Tvori jih 7, 9 ali 12 modulov, njihova teža pa znaša od 382 do 503 kilograme. Baterije so v primeru trka ojačane, njihovo ohišje pa je v celoti izdelano iz aluminija. Baterija je v primeru ID.3 del karoserije, kar povečuje togost vozila.
Z najmanjšo baterijo lahko ID.3 po standardu WLTP prevozi do 330 km, s srednjo do 420 km, z največjo pa do 550 km.
Pri Volkswagnu na baterije ponujajo garancijo, ki velja 8 let, oziroma do 160.000 kilometrov.
ID.3 je gnan na zadnji kolesni par, na zadnji osi pa se nahaja tudi elektromotor. Moč elektromotorja znaša od 93 do 150 kilovatov. Največja hitrost tega električnega vozila je omejena na 160 km/h.
Mere vozila so podobne kot pri Golfu. Zanimivost je, da električna platforma omogoča precej daljšo medosno razdaljo in zelo kratka previsa. Tako je medosna razdalja večja kot pri Golfu kljub krajši dolžini. V primerjavi s Passatom je ID.3 za 50 cm krajši, a ima le za 2 cm krajšo medosno razdaljo. Prostornina prtljažnika znaša 385 litrov, kar je podobno kot pri Golfu.
ID.3 je serijsko opremljen z LED osnovnimi žarometi, opcijsko pa so na voljo tudi LED matrični žarometi. V tem primeru kupec dobi tudi drugačne zadnje žaromete, osvetljena pa je tudi “letvica” med prednjima žarometoma.
Asistenčni sistemi so na ravni Golfa, z dodatkom sistema Area View, ki skrbi za nadzor okolice. Za večjo varnost skrbi tudi druga novost – sredinska varnostna blazina, ki se nahaja v prednjem sedežu in se napihne v prostor med prednja sedeža.
Vozniku je v pomoč nov kombinirani istrument, ki nadomešča klasične merilnike. Ta ponuja tri različne poglede in je s tem manj napreden kot zaslon pri Golfu. Hitro je moč opaziti tudi odsotnost klasične prestavne ročice, ki jo nadomešča vrtljivi gumb ob zaslonu pred voznikom. Izboljšan je tudi projekcijski zaslon, ki so mu dodali oddaljeno območje prikaza (podatki dajejo občutek, da se prikazujejo dlje pred vozilom).
ID.3 v nasprotju z e-Golfom ali e-Upom ne ponuja 3 ali 4 stopenj rekuperacije, pač pa odslej le 2 stopnji (D in B). Način B glede na podatke kamere in podatke z zemljevida jakost rekuperacije prilagaja samodejno.
Polnjenje je na hitri polnilnici z enosmernim tokom mogoče z največjo močjo 125 kilovatov, na domači polnilnici z močjo do 11 kilovatov, na klasični gospodinjski vtičnici pa z največ 2,3 kilovata.
Vstopni model ID.3 je na voljo za dobrih 30.000 evrov, ki jim lahko odštejemo še eko subvencijo za električna vozila. Najugodnejši ID.3 bi tako lahko pri stranki “končal” za približno 24 evrskih tisočakov.
[…] že poznani sorodnik je Volkswagnov ID.3 (platforma MEB), a ima Born vključno z zmogljivejšimi zavorami, širšimi gumami in športnim […]