Po draženju s skicami in obrisi, so pri češkem proizvajalcu predstavili kupejevsko izvedenko modela Enyaq iV, vrh ponudbe pa bo začinila še športna različica RS. Novi član Enyaqove “družine” želi izstopati predvsem s svojim videzom.
Tako kot izhodiščna, je tudi različica Coupé zgrajena na koncernski platformi MEB. Razlika je predvsem v atraktivnem zadku, ki ga zaznamuje spuščajoča streha. Posebni (športni) različici Sportline in RS imata serijsko športno podvozje in matrične LED žaromete.
Koeficient zračnega upora je zaradi kupejevske oblike nižji in znaša 0,234 (0,257 pri klasičnem SUV-ju).
Kabina, ki smo jo že spoznali je v veliki meri izdelana iz recikliranih materialov. Športnim izvedenkam je bila dodeljena črna notranjost s športnimi sedeži ter zelenimi in karbonskimi detajli pri različici RS. Prostor nad glavo v drugi vrsti naj bi bil približno enak kot v karavanski Octaviji, prtljažnik pa ima prostornino 570 litrov (15 l manj kot pri klasičnem Enyaqu iV).
Za povezljivost skrbi Volkswagnova najnovejša programska oprema ME 3, ki informacije vozniku prenaša preko osrednjega 13-palčnega zaslona na dotik in 5,3-palčne digitalne instrumentne plošče pred voznikom.
Vstopni model je Enyaq iV 60, ki z elektromotorjem na zadnji osi in baterijo kapacitete 58 kWh razpolaga z močjo 132 kW (177 KM). Stopničko višje stopa iV 80 z baterijo zmogljivosti 77 kWh in elektromotorjem z močjo 150 kW (201 KM), ki je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom (iV 80x) – v tem primeru se moč ob dodatnem elektromotorju poveča na 195 kW (261 KM). iV 80 je tudi različica, ki se lahko pohvali z največjim dosegom v ponudbi, ta pa po WLTP standardu znaša 545 km.
Najbolj “besen” je seveda Enyaq Coupé RS iV, ki je Škodin prvi električni športnik in z dvema elektromotorjema premore 220 kW (295 KM) in 460 Nm navora, kar zadostuje za pospešek z mesta do 100 km/h v 6,5 sekunde.