Hrvaški proizvajalec električnih super športnih avtomobilov je svoj koncept cestno homologiranega športnika predstavil že leta 2018 na salonu v Ženevi, zdaj pa so svojo vizijo realizirali in jo izpopolnili. Izpopolnjenemu modelu so nadeli ime Nevera, ki izhaja iz poimenovanja močne in nenadne mediteranske nevihte.

Ustanovitelj znamke Mate Rimac je nastanek Nevere pojasnil z besedami: »To je to. To je avto, ki sem ga imel v mislih, ko sem se podal na to »nemogočo« pot pred desetimi leti. Rezultat našega trdega dela je Nevera, naš hiper avtomobil, ki podira rekorde. Ustvarjen je bil, da na novo začrta smernice super športnih avtomobilov, in to ne zgolj glede zmogljivosti temveč tudi uporabnosti.«

Divje ime modela je vsekakor podprto z njegovimi dih jemajočimi zmogljivostmi. Nevero poganjajo štirje elektromotorji, ki zagotavljajo skupno moč kar 1427 kW (1914 KM) in obenem 2360 Nm navora. Iz mirovanja do 100 km/h se nevihtni bombnik izstreli v pičlih 1,85 sekunde, končna hitrost pa znaša 412 km/h. Z izmerjenim časom 8,6 sekunde na četrt milje je Nevera tako postal serijski avtomobil z najmočnejšimi pospeški na svetu. Avtomobil ima vgrajeno baterijo kapacitete 120 kWh.

Veliko truda so inženirji posvetili aerodinamiki novega športnika, ki je v primerjavi s konceptom C_Two boljša za natanko 34 %. Izboljšano je tudi hlajenje, poleg tega pa je šasija izdelana iz ogljikovih vlaken in tehta manj kot 200 kilogramov. Razporeditev mase vozila je v razmerju 48/52.

Nov zastavonoša znamke bo prvi na svetu imel tudi funkcijo virtualnega trenerja na izbranih dirkališčih. S pomočjo dvanajstih ultrazvočnih senzorjev, trinajstih kamer in šestih radarjev bo vozniku lahko pomagal pri doseganju optimalnih rezultatov na dirkališčih, ki bodo shranjena v sistemu. Ta funkcija bo sicer na voljo šele prihodnje leto.

Nevera bo opremljena s posebnim sistemom R-AWTV 2, ki so ga razvili pri znamki Rimac in nadomešča klasično elektronsko stabilnostno elektroniko. Ta bo v sekundi izvedel več kot 100 kalkulacij in natančno določil, koliko navora bodo elektromotorji poslali na posamezno kolo. To avtomobilu omogoča dobro kalibracijo posameznih voznih programov in boljši oprijem.

V podjetju pravijo, da Nevera ni le športnik, temveč tudi avtomobil s katerim je možno sproščeno jadrati na dolge relacije. To omogoča vozni program Comfort, ki podvozje prilagodi bolj umirjeni vožnji, hkrati pa avtomobil malenkost dvigne od tal. Programu za udobje bodo družbo delali Sport, Drift, Range, Track in dva individualna (Custom), ki si ju voznik prilagodi svojim potrebam in željam.

Izdelanih bo le 150 primerkov, preden pa bodo prišli v roke kupcev pa bo direktor podjetja Mate vsakega od njih lastnoročno preizkusil. Prvi kupci bodo za nevihtneža morali odšteti vsaj 2 milijona evrov in lahko svoj avtomobil pričakujejo do konca letošnjega leta.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here