Opel Grandland prevzema oblikovalske elemente Mokke, ki jih bomo očitno videli tudi na novi Astri in prihajajočih Oplovih avtomobilih. S konkurenco se ne bo spopadel le z osveženim dizajnom, ampak tudi s sodobnimi tehnologijami. Grandland je zastavonoša Oplovega razreda križancev, zato od njega veliko pričakujemo.

Tudi novega Grandlanda krasi “Vizor” – Oplov nov prepoznavni znak, ki smo ga prvič videli na Mokki. Zaradi njega je na sodobnih modelih nemškega proizvajalca logotip s strelo bolj izpostavljen, bolj do izraza pa pridejo tudi žarometi, ki so sicer sorazmerno preprosti, a bodo ponoči vsekakor razpoznavni. Enako kot pri Mokki ter po nedavnih fotografijah sodeč tudi pri novi Astri, se ime modela s pridihom elegance razprostira čez celoten zadnji pokrov motorja.

Nova pridobitev, s katero se lahko novinec pohvali so opcijski prilagodljivi LED žarometi IntelliLux, ki jih najdemo tudi v Insigniji in vsebujejo vsak po 84 LED elementov. Zaradi njih bo vožnja v slabih svetlobnih pogojih bistveno varnejša in manj naporna.

Kabina je vozniško naravnana in posodobljena z digitalnimi rešitvami. Armaturno ploščo krasita dva zaslona, ki sta nameščena pod skupno stekleno ploščo in bi naj predstavljala obliko Oplovega Vizorja. Potnike v prvi vrsti bodo lahko razvajali opcijski ergonomski sedeži z AGR certifikatom, ki bodo v primeru usnjene preobleke lahko tudi ogrevani in prezračevani.

Nova je tudi tehnologija nočne vidljivosti (Night Vision), s katero se pri Oplu do zdaj še nismo srečali. S pomočjo nočnega vida bo Grandland ponoči lahko na podlagi zaznane temperature subjekta zaznaval ter voznika opozarjal na pešce in živali, ki so oddaljeni do 100 metrov od avtomobila v smeri vožnje. Ponašal se bo tudi z asistenčnim sistemom ohranjanja voznega pasu, ki bo deloval v kombinaciji z radarskim tempomatom, sistem »Stop & Go« pa bo omogočal vozilu, da se v primeru kolone tudi popolnoma ustavi in potem tudi sam spelje. Poleg tega novinec omogoča tudi 360-stopinjski pogled okrog vozila s pomočjo kamer, sistem za avtomatsko parkiranje in opozorilni sistem za predmete v mrtvem kotu.

Pod serijsko opremo bi naj spadal tudi sistem za opozorilo o trku, vključno s samodejnim zaviranjem v sili. Poleg tega bi vsak Grandland naj imel še sisteme za zaznavo peščev, opozorilo pred zapuščanjem voznega pasu, prepoznavo prometnih znakov, za zaznavo utrujenosti voznika in tempomat.

Med drugim bo še vedno na voljo tudi kot priključni hibrid, pri katerem bo kupec lahko izbiral med sprednjim pogonom in pogonom na vsa štiri kolesa. Cenik za zdaj še ni znan, v Sloveniji pa novega Grandlanda pričakujemo jeseni.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here