Če sta bila električna modela Soul in Niro še narejena na drugačni (hibridni) osnovi, je EV6 prvi namensko izdelan Kiin električni avto.

EV6 je del strategije korejskega proizvajalca, v sledi katere je uvedel tudi novo poimenovanje za svoje električne modele – številka 6 v imenu kaže na novinčevo umestitev v prodajno paleto.

EV6 je razvit na novi platformi E-GMP. Osnovno različico poganja en elektromotor (160 kW moči), ki je nameščen na zadnjo os (zadnji pogon), na voljo pa bo tudi različica s štirikolesnim pogonom, ki bo imela še en dodatni elektromotor spredaj (skupaj 270 kW).

Novinca zaznamujejo zajetne mere – medosna razdalja znaša 2,9 m, dolžina pa 4,7 metra. Prostorsko je model nekoliko bolj radodaren od modela Sportage in malo manjši od Sorenta. Prostornina prtljažnika znaša 572 litrov.

Notranjost prinaša pravo revolucijo za Kio. Izstopata dva velika ukrivljena zaslona, novi načini upravljanja z glavnimi funkcijami, sedeži pa so zelo tanki in oblečeni v vegansko usnje.

Korak naprej EV6 prinaša tudi na področju asistenčnih sistemov. Izstopa predvsem navigacijsko podprt prilagodljivi tempomat, ki prepoznava zavoje in križišča ter pred njimi samodejno uravnava hitrost na primerno. Na voljo so tudi matrični LED žarometi, projekcijski zaslon ter možnost parkiranja “na daljinca”, ki odlsej omogoča tudi bočno in pravokotno parkiranje.

Odgovorni pravijo, da je EV6 namenjen udobni in obenem zabavni vožnji. Obljubljajo malo nagibanja karoserije, natančen krmilni sistem ter dobro zvočno zatesnitev potniške kabine.

Na voljo sta dve kapaciteti baterije – večja znaša 77, manjša pa 58 kWh. Z večjo naj bi bilo z enim polnjenjem mogoče prevoziti do 528 kilometrov (po WLTP).

Polnjenje lahko poteka pod napetostjo 400 ali celo 800 V, največja moč AC polnjenja pa znaša 11 kW. Zanimiva je tudi funkcija možnosti priklopa zunanjih porabnikov na baterijo EV6 – med drugim lahko energijo “posodimo” tudi drugemu električnemu vozilu (največja moč polnjenja 3,6 kW).

Najbolj športna izmed vseh ponujenih različic bo nosila oznako GT in bo na voljo čez približno leto dni. Ta bo razpolagala s kar 430 kilovati moči.

Cena vstopnega modela z manjšo baterijo v Sloveniji znaša 44 tisočakov (po ceniku).

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here